Bérszámfejtés

Helyezze ki a bérszámfejtési feladokat
Ajánlatot kérek

Miért érdemes kiszervenie?

bérszámfejtés pont az a feladatkör, mely nélkülözhetetlen a vállalkozás működéséhez, de nem feltétlenül szükséges a cég szervezetén belül végezni.

A kiszervezés legnagyobb előnyei közé nem csupán a hatékonyság növelése tartozik – a költségcsökkentés, illetve -optimalizálás szintén jelentős érvek a bérszámfejtés outsourcingja mellett. Egy vállalat életében mindig hosszú távú megtakarítást jelent, hogy a kiszervezendő tevékenység részfolyamatait nem közvetlenül kell finanszíroznia, hanem csupán egy állandó szolgáltatásért fizet kedvezőbb és tervezhetőbb finanszírozási keretek között. Egy outsourcing megállapodás által a megbízó kockázati tényezői is csökkennek, hiszen a tevékenység megvalósulásának rizikója a szolgáltatóra hárul, illetve jelentős erőforrásokat tud felszabadítani.

Mit tartalmaz bérszámfejtési szolgáltatásunk?

A havi munkaügyi teendők keretében elsősorban az alábbi feladatokat látjuk el:

  • nyilatkoztatjuk a biztosítottakat az év elején és belépéskor,
  • vezetjük a biztosítottak munka- és adóügyi nyilvántartásait,
  • kialakítjuk és kezeljük a munkaidő-keretet,
  • kapcsolatot tartunk a munkavállalókkal,
  • be- és kiléptetjük a biztosítottakat, elkészítjük a kapcsolódó dokumentációkat, be- és ki- lépő papírokat
  • nyilvántartjuk és számfejtjük a béren kívüli juttatásokat,
  • cafeteria nyilatkozatokat és nyilvántartásokat készítünk,
  • intézzük a táppénz, gyes, gyed, gyás ügyeket,
  • elkészítjük a statisztikai adatszolgáltatásokat,
  • ellátjuk a hatósági képviseletet,
  • év végi tájékoztatót készítünk ügyfeleink dolgozói részére az adóbevallási lehetőségekről, nyilatkoztatjuk őket,
  • kiállítjuk a biztosítottak jövedelemigazolásait,
  • kiállítjuk a biztosítottak járulékigazolásait 
  • elkészítjük ügyfeleink kollégáinak munkaszerződését vagy megbízási szerződésé

 

Mi kis családi vállalkozás vagyunk, de szeretnénk rendben tudni a dolgainkat. A iroda rendbe tette korábban kissé elhanyagolt könyvelési-beszámolási dolgainkat és most egyenesben, nyugodtan vagyunk.

Éva

2019. 12. 09.

Kezdő vállalkozóként a megfelelő könyvelő keresése nagy feladat.Nagyon megörültem neki,hogy az oldalon rátaláltam a Spányik Pénzügyi és Számviteli Bt-re, Annamarira. Bátran ajánlom mindenkinek!

D. Ákosné

2019.02.14.

Tökèletes együttműködès,rugalmassag ,kedvessèg,hozzåèrtès.Ez a Spånyik könyvelőiroda,csak ajánlani tudom.

Sz. Zsombor

2018.09.28

Kérjen visszahívást bérszámfejtési szolgáltatásunkkal kapcsolatban!

Az alábbi form kitöltése után 1 munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztetni tudjunk a részletekről. 

 

Adatvédelem